dve lepe stvari

Juče sam saznala za jedan zgodan sajt – Pinterest. Znate one table od plute na koje kačite razne ideje … e ovo je to, samo internet-elektronska verzija, sa kategorijama. Vrlo zgodno.

Pinterest

Odmah sam se uključila, pronašla ljude čije radove inače volim da gledam na netu … i shvatila da ću morati da navijem alarm na pola sata, kako ne bih ceo dan gledala ove njam-njam stvarčice 😉
(i da, odnosi se na SVE ideje, ne samo na pletenje 🙂 )

Mene ćete naći ovde:
Follow Me on Pinterest
(isti baner za vas možete naći u delu About/Goodies, kao i dugmence pomoću kojih drugi mogu da „pinnuju“ vaše proizvode.


Druga lepa stvar je da kreće još jedna radionica, i to pod vodjstvom kreativne Leyle !

U pitanju je kurs izrade modnih asesoara i nakita, koji počinje 2. jula i traje 12 časova, podeljen u 3 celine.
Više o kursu možete saznati ovde.

6 thoughts on “dve lepe stvari

  1. LoveLeyla kaže:

    Pinterest je sjajna stvar, meni samo malo (ponekad) nezgodno jer dosta stvari pratim iz google reader-a, pa moram da otvaram svaki link da bih pinovala nesto.

    I hvala za najavu radionice :*

Postavi komentar