o more mio

Kažu da je Beograd danas jedan od najtoplijih gradova Evrope … a šta sam ja radila? Završila sam šal … da, da, šal.

blue baktus

Ali barem podseća na more i talase 😉

blue baktus

mustra: čuveni Baktus šal
materijal: St. George Extra 20, 100gr.

Kao što sam već pisala, ovaj materijal definitivno ne zaslužuje naziv „extra“, a i sama fabrika nema ništa sveto osim svog imena, to znamo svi…. Tešila sam se time da je ovo ipak jeftin materijal, i da dobiješ ono što si tražio… Htela sam da odustanem tokom pletenja, sve više kako se gomila trunja i oštrih trunčica gomilala sa strane … a inat je nadvladao.
Videćemo šta će biti kad ga budem nosila…. možda zaista postane deo talasa, i to ovih rečnih…

12 thoughts on “o more mio

  1. magrit kaže:

    Hvala svima 🙂
    Majica je kupljena pre 2 godine u New Yorkeru … i posto je nosim po kuci, i perem svakih 5 dana, a i dalje izgleda kao nova ….. Jedini nacin da sal nosim na majicu, je sa potkosuljom ispod 🙂 🙂 :):)

  2. heklica kaže:

    Ta boja ti jako dobro stoji, trebalo bi češće da je nosiš. A St. Georgeova Extra… to je jedna duga, gorko-slatka priča… Pazi kad budeš prala šal pošto sastav te vune zna da priredi iznenađenje. Meni se Baktus ispleten od nje ućebao.

    • magrit kaže:

      Hvala 🙂 Zapravo, imam mnogo vise plave nego zelene boje u ormanu, neverovatno… a polako pocinje i crvena da se probija !
      Zamisli, sal necu parati 🙂 – ipak je lepo ispao i zadovoljna sam. Ali, nikad se sa mnom ne zna 🙂 No, hvala na savetu, svakako.

  3. Lorna kaže:

    Uh…. prekrasni „visuljci“ dopunjuju sjajan šal. Mada me već ne vole zbog sklonosti paranju – ovo nemoj oparati. Već ćeš naći načina da ga nosiš…

Ostavite odgovor

