ćebovanje

Ovako bismo od sada mogli da prevodimo „felting“, šta kažete ?
Pa, mama i ja smo se oprobale u ovome pre neki dan – zamolila sam je da isplete dva pravougaonika od po 30 petlji, na iglama br. 7 i 9 …. nekoliko redova. Onda smo komade stavile u veš mašinu na 60 stepeni C, na program za postojane boje…
I ispalo je odlično – baš sam zadovoljna ! Čini mi se da nema razlike u debljini u odnosu na debljine igli.
Predivo je vuna Alempijević, pa se verovatno zbog sastava ućebala tako dobro.

cebovanje

16 thoughts on “ćebovanje

  1. škrabalica kaže:

    Naša reč koja se odavno koristi je pustovanje, a dobijen materijal pust. Ali kao modernija reč bi svakako moglo ćebovanje, hihi
    Je l’ imaš u planu nešto posle eksperimenta?

  2. Walker kaže:

    Zar ćebovanje nije kad vojnici noću iznenada umotaju najsporijeg u ćebe i mlate sapunima umotanim u peškire? Možda sam gledao previše filmova…

    • lensfler kaže:

      Jeste, samo što se sapuni ne uvijaju u peškire, nego se gurnu u čarape pa budu kao buzdovani. Opaka kazna, uglavnom namenjena nekom nadobudnom tvrdoglavom zbog koga je ceo vod tog jutra na pisti popio „ostav” nekoiko puta.

  3. babceha kaže:

    Svidja mi se „ћебовање“ ali bih volela da komad dodirnem 🙂 Ovako bas nemam jasnu predstavu kako izgleda, osim da je boja fantasticna!

  4. magrit kaže:

    @skrabalica: vala, ne znam jesi li u pravu za pustovanje, posto sam se do sada sa tom reci srela jednom ili dva puta :)…. da me sad pitas, ne znam ni kako se coja pravi … a slicno je.
    @walker: i filmova i serija …..
    @babceha: donecu ga na skup 🙂

  5. O. kaže:

    Najvise me je iznenadilo sto bih pre rekla da je u pitanju parce komada od coje nego da je to nekad bio pleteni uzorak. Neverovatno , ali kao da nikad nije ni bilo pleteno 🙂

  6. LoveLeyla kaže:

    Felting=pustovanje=filcanje 😉

    samo sto je u ovoj izvedbi ceo proces uradjen u ves masini, a ne rucno
    ali to svakako ne menja nista
    dobijen je filc 😉

    a je l’ im debljina ravnomerna?

    • magrit kaže:

      Hm, ne razumem se bas u filcanje, ali zar se to ne radi specijalnom iglom i bez povecanja temperature ?
      Jeste, debljina je ravnomerna :), iako nije bas najravnomernije pleteno. Racunam da bi na 40 stepeni drugacije ispalo.

  7. meggy kaže:

    meni se bas svidja izraz cebovanje….u pletenju naravno :))) na zalost mi najbolje ispadne kad ne planiram da se uceba:(( btw nisam cula za vunu Alempijevic?! nas proizvodjac?!

Ostavite odgovor

