foto radionice levitacije

Lensfler me je pre neku nedelju silno obradovao – poklonio mi je vikend foto radionicu levitacije, kod Katarine Gaj. Radionice su sjajne, mnogo sam novog saznala o obradi, a shvatila koliko malo znam o hvatanju pokreta.

U radionici nam je pomogla i sjajni model Milica, kojoj zahvaljujem na strpljenju i divim se njenoj snazi i koordinaciji.

foto radionica levitacije

Kao što vidite, za fotografisanje sam iskoristila moja dva trouglasta šala 🙂

foto radionica levitacije

Prevarila sam se misleći da je moja ideja jednostavna … (inače, ovo moje moglo bi se više nazvati fotografija u pokretu, polulevitacija …)….Pokret je teško uhvatiti, iako je model sjajan i vodi računa o svakom delu svog tela. Tek sad, kad sam obradjivala fotografije, vidim koliko nije dovoljno samo zamrznuti pokret, nego mora da bude i logičan.

Katarina je puna informacija i nesebično ih deli. Pogledajte i njen sjajnu Flickr galeriju