Februar: pletenje

Mali pregled onog što me očekuje od projekata ovog meseca :)…

PLAVI DEČJI DŽEMPER
plavi dzemper pocetak

Jednostavan, sladak, brzo ide …
Materijal: Patons Fairytale … Plava klupčad iz paketa koji sam dobila kao rodjendanski poklon od kolega. Čuvala sam ga ovako dugo jer je tada, 2006. godine, to bilo pravo blago!

Uputstvo: Baby Sophisticated, od by Linden Down, besplatno

LETNJA PAMUČNA MAJICA
letnja majica u radu

Kao što vidite, dolazi do poboljšanja u prikazivanju radova ! 🙂
Umesto da vam, kao na slici levo, pokazujem gungule od radova, od sada to mogu na ovoj plastičnoj lutki… Još nema ime, zato… slobodno predložite 😉

Materijal: još jedan rodjendanski poklon, od brata i snaje… koji je bio i ispleten u letnji džemper. Ali nije mi se dopalo kako je ispao, pa sam ga poparala, i sad pletem majicu, koja će biti mnogo praktičnija. Pamuk, St. George.

SIVI NORD DŽEMEPER
sivi dzemper odozgo

Još jedan „stari“ rad ponovo izvučen na svetlo dana … počet pre 2 godine, i to dva puta … No sada se nadam da sam „ubola“ – počela sam ga odozgo, novom tehnikom „Contiguous“ – kojom se plete odozgo, ali tako da dobijete obične, a ne ranglan rukave.
Više o tehnici na Ravelry grupi Contiguous.

sivi dzemper odozgo detalj

Materijal: siva – St. George Superwash i bela – Filtes King Australian Merinos.
Jedan od proizvoda St. George, koji se čini da je dobar, lepo se plete i zahvalan je za ovakva ‘zatezanja’ niti.

„KAKO BUDE BILO“ DŽEMPER
roze dzemper pocetak

😉 – tek sad vidim da je i ovo bio rodjendnski poklon, i to od ovog poslednjeg 🙂
Elem, Barka Lobikoka, krenula sam odozgo, pa šta i koliko bude … Možda potpuno jednostavno, glat, možda stavim na ledja neki ukras … Zbog samo 4 klupka imaće kratke rukave, a šta još neće imati … videćemo ! 😉

ZELENE RUKAVICE
zelene rukavice pocetak
Materijal: Troistk Lux, 100% vuna… jedno klupko, nadam se da će biti dovoljno… zato kraća ranfla i mala promena u poziciji ‘pletenica’.
Uputstvo: Knotty Gloves od Julie Mueller, besplatno