Februar: pletenje

Mali pregled onog što me očekuje od projekata ovog meseca :)…

PLAVI DEČJI DŽEMPER
plavi dzemper pocetak

Jednostavan, sladak, brzo ide …
Materijal: Patons Fairytale … Plava klupčad iz paketa koji sam dobila kao rodjendanski poklon od kolega. Čuvala sam ga ovako dugo jer je tada, 2006. godine, to bilo pravo blago!

Uputstvo: Baby Sophisticated, od by Linden Down, besplatno

LETNJA PAMUČNA MAJICA
letnja majica u radu

Kao što vidite, dolazi do poboljšanja u prikazivanju radova ! 🙂
Umesto da vam, kao na slici levo, pokazujem gungule od radova, od sada to mogu na ovoj plastičnoj lutki… Još nema ime, zato… slobodno predložite 😉

Materijal: još jedan rodjendanski poklon, od brata i snaje… koji je bio i ispleten u letnji džemper. Ali nije mi se dopalo kako je ispao, pa sam ga poparala, i sad pletem majicu, koja će biti mnogo praktičnija. Pamuk, St. George.

SIVI NORD DŽEMEPER
sivi dzemper odozgo

Još jedan „stari“ rad ponovo izvučen na svetlo dana … počet pre 2 godine, i to dva puta … No sada se nadam da sam „ubola“ – počela sam ga odozgo, novom tehnikom „Contiguous“ – kojom se plete odozgo, ali tako da dobijete obične, a ne ranglan rukave.
Više o tehnici na Ravelry grupi Contiguous.

sivi dzemper odozgo detalj

Materijal: siva – St. George Superwash i bela – Filtes King Australian Merinos.
Jedan od proizvoda St. George, koji se čini da je dobar, lepo se plete i zahvalan je za ovakva ‘zatezanja’ niti.

„KAKO BUDE BILO“ DŽEMPER
roze dzemper pocetak

😉 – tek sad vidim da je i ovo bio rodjendnski poklon, i to od ovog poslednjeg 🙂
Elem, Barka Lobikoka, krenula sam odozgo, pa šta i koliko bude … Možda potpuno jednostavno, glat, možda stavim na ledja neki ukras … Zbog samo 4 klupka imaće kratke rukave, a šta još neće imati … videćemo ! 😉

ZELENE RUKAVICE
zelene rukavice pocetak
Materijal: Troistk Lux, 100% vuna… jedno klupko, nadam se da će biti dovoljno… zato kraća ranfla i mala promena u poziciji ‘pletenica’.
Uputstvo: Knotty Gloves od Julie Mueller, besplatno

10 thoughts on “Februar: pletenje

  1. O. kaže:

    Wooow, ti si bas bas vredna. Koliko projekata 🙂 Onaj sivi dzemper me bas kopka i jedva cekam da ga ispletes do ispod grudi da vidimo da li je tehnika skroz uspela. Nadam se da neces cekati da zavrsis taj rad pa da nam ga tek onda pokazes.

    A lutka…huh…kad/ako mi neko ime padne na pamet javljam. 🙂

  2. Magrit kaže:

    @Drenka: preporucujem kupovinu, nisu skupe, barem polovne, a cula sam i da se prodaju i „kod Kineza“ 😉
    @Marica: dobri predlozi, hvala !
    @O.: a mozes misliti koliko mene kopka 🙂 Posto ce ici malo sporije, jer nisam uvek raspolozena da pletem komplikovanije, sigurno cu ga jos pokazivati 🙂
    @bensedinart: ju, ma kakvi, ovo je vise kao mesecni pregled ! Verovatno cu zavrsiti samo plavi dzemperak 🙂
    @dea: 🙂 Sto cekas ? Na sunce / sneg sa njima ! 🙂

  3. Sara kaže:

    Wow, mora da ti je gužva na radnom stolu 😉
    Zaintrigirala si me s ovom Contiguous metodom, čini mi se da je to prava stvar za mene koja nemam baš sreće s šivanjem set-in rukava. Odoh odmah proučavati o čemu je riječ.

  4. Magrit kaže:

    @Incoknito: i ja bih jednu za sivenje, ali mnogo su skupe … reda radi, ova me je kostala 7 eura, polovna za sivenje je 300, a nove oko 500… i to one bez podesavanja mera, a svi znamo koje su to mere ….
    @Sara: prouci je obavezno 🙂 – na forumu koji sam dala ima dobrih tema. Pa da uporedimo rezulteate i iskustva 🙂
    @heklica: O da 🙂

Ostavite odgovor

