Malo crtaća i filmova za djecu

Hehehe, danas je na Cartoon Networku čitav dan emitovan „Foster’s home for imaginary friends“ ! Ueeeheeej 🙂 Ekipa serije je otvorila i svoj blog. Mnogo mi je simpatična serija, likovi su puni, veseli i brzo se zavole. Kuća je fenomenalna, od onih što su male spolja, a ogrooomne unutra. To samo u crtanim filmovima može. Zato ih i volim.

A posto je program na TVu potpuno bezveze, poslije možda godinu dana otišla sam u video klub i uzela par filmova. Upravo sam pogledala Narniu, napokon. Prva trećina filma je predivna i mistična. Druga trećina je natezanje. Poslednji dio je smiješan. Scena bitke izgleda glupavo, sve je u sistemu „Pazi Mirko metak“. Baš šteta. No kako su i knjige pisane za djecu, valjda je tako pravljen i film, pa nemam šta mnogo zamjeriti.

—————-

KOMENTARI:
• At 30. decembar 2006 23:05:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
moji klinci su oduševljeni tim filmom a ja ga nisam još pogledala!
• At 31. decembar 2006 14:56:00, maya said…
Pa film i jeste za djecu, nemas sto zuriti. Gledala sam i prije neki dan „Eragon“a. Ne znam koji je više za djecu 🙂 No kakva je knjiga, film je dobar.
• At 1. januar 2007 9:49:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sretna Nova godina, puno sreće i zdravlja želi ti Gordana
• At 1. januar 2007 17:21:00, eliminishimalu (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Srecna 2007
• At 1. januar 2007 17:26:00, iznogoud said…
Barum barum
• At 1. januar 2007 22:13:00, shewolf said…
SRECNO MAYA!!!!!Ljubimo te! p.s. jedva cekam da vodim Vuka na svaku prestavu i crtani film!!!

Postavi komentar