Anime

Prvi put pisem blog 2 puta u danu, ali ovo moram da pomenem. Nadam se da Shieldmaiden nece imati nista protiv sto njeno djelo objavljujem ovdje.

Sinoć, došla sam kući oko23h, pravo sa gradilišta. Tamo je bilo problema, nije sve bilo kao što smo pranirali, sporo se steže malter zbog minusa….. sve u svemu, vraćem se u stan, niko me u njemu ne čeka, hladno mi, gladna sam…. otvaram sanduče, očekujući gomilu reklama i računa…. kad – eto koverte !

Ne prepoznajem rukopis, ali kad sam vidjela čestitku, odmah sam znala od koga je 🙂 🙂

Photobucket

Shieldmaiden je sama napravila ovu čestitku i poslala ove šumske duhove da me čuvaju i paze…. Kako mi je to samo lijepo palo, utoplilo mi srce i dušu. Kao da sam ih osjetila oko sebe. Hvala Shieldmaiden još jednom, divna si ! 🙂

Ako volite ovakve stvari, sigurno ste primijetili bilboarde po gradu (hvala bogovima, napokon nešto pametno na bilboardima), sa o box-setu 5 DVDova Gibli produkcije. DVDovi se mogu kupiti i posebno, a u kutiji su: Spirited Away, Porco Rosso, The cat returns, Totoro, i Castle in the sky. Očekujemo da će u novoj godini izdati i KIKI’S DELIVERY SERVICE, MY NEIGHBOURS THE YAMADA, NAUSICA OF THE VALLEY OF THE WIND, ONLY YESTERDAY, POM POKO i WHISPER OF THE HEART.

————
KOMENTARI:
• At 29. decembar 2006 22:11:00, Strider said…
mnogo je lepa cestitka
• At 29. decembar 2006 23:05:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ideja o pletenom prekrivaču je super, razglednica mi je razgalila srce!
• At 30. decembar 2006 1:33:00, nemiri (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
ja ti nemam šta poslati ali ti želim najbolje u 2007.
• At 30. decembar 2006 23:01:00, alcesta (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
samo da ti poželim sve najlepše u Novoj godini, zdravlja, sreće i ljubavi koliko zaslužuješ , a to je jaaaaaako puno. :********* Evo danas mi stigla tvoja čestitka, i sad se stidim što samo elektronske šaljem. 😦 Jedva čekam da se vidimo, ljubim te!

Ostavite odgovor

