Odavno nisam ….

…. pisala o Laletu … a ne znam sto nisam ! Naš momak raste svom snagom, već je dugačak 64cm, i sjutra puni 100 dana !!

Kod Laletovih odem prosječno jednom nedeljno, možda i redje. I svaki put kada odem sačeka me iznenadjenje koliko je porastao, koliko je teži !! Koja razlika od prije 3 mjeseca, kad je bio sam kao loptica zatvorenih očiju – a sada već zauzima pola svog krevetića!!! Dva oka sada budno prate svaki pokret, a i siti se ispricamo… ja njemu sve moje probleme, on svoje, sa GuGu o problemima stomačića i spavanja. Danas smo ga snaja i ja kupale same, tata je bio do kasno na poslu. Oj, te ručice gole, stomačić, koljena, sve bih ljubila i grizla 🙂 Zažalim što nije ljeto, pa da beba bude stalno goluždrava. Meka koža i golicljiv Lale. Sladak mi je… kad se nasmije, sve bih uradila za njega, i šta više da vam kažem.

————————————–

KOMENTARI:

• At 26. januar 2007 0:08:00, MOJmentalni_kung_fu said…
raznjezena tetka 🙂
• At 26. januar 2007 0:17:00, nikolina baka said…
tetka, uzivaj u Laletu, pra tri meseca prodjose samo tako, sad krece ono najlepse radoblje kad on ima puno toga da ti kaze… slusaj pazljivo i uci, slatkis je…
• At 26. januar 2007 7:30:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Taj period je najljepši a najkraće traje! Uživaj!
• At 26. januar 2007 21:22:00, sincera said…
Koleginice tetoooo… Drago mi je, ja sam Trtina tetka:) Uzivaj kao i ja… stalno mislim da sam dosla do kraja i da je nemoguce da ga volim vise ali svaki put je osecaj jaci:)
• At 26. januar 2007 22:51:00, maya said…
Hvala vam, drage moje 🙂 Evo danas sa puno ljubavi pletem jos jedne carapice, bijele …..
• At 27. januar 2007 13:59:00, Strider said…
hahahah kakav naslov…ja reko KO ZNA O CEMU CE SAD DA PRICA 😀 Jeste sladak, i porstao je bas (kako vidim sa slika :D)
• At 27. januar 2007 20:22:00, Magrit said…
Jaoooo, lutka tetkina !! Sad su mi bili u gostima, brat i Lale …… Awwwww….. nosila sam ga, uspavljivala, pjevala mu tiho…. a on topao i mirise …….
• At 27. januar 2007 22:15:00, goce1 (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Maya šta misliš o zajedničkom blogu pletilja?
• At 27. januar 2007 23:30:00, Magrit said…
Goce, odlicna ideja 🙂 Imamo onaj BalkanKnits blog, hoces da njega iskoristimo za to ?
• At 28. januar 2007 2:39:00, joop (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
a di sam vam ja u tom Balkanu :), salim se i ja sam ‘otamo’ valjda se to ‘pika’…tetka uzivaj!
• At 28. januar 2007 2:46:00, Aleksandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Svidja mi se tvoj blog! Pises o svemu, mnogo zanimljivih linkova…Vidi se da si ulozila dosta truda,s vaka cast!
• At 28. januar 2007 9:15:00, goce (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Mogli bismo to bi nam uštedilo trud da otvaramo novi, ja sam se pokušala registrirati jednom i nisam imala baš uspjeha. Mogla bi ti napraviti neke kratke upute ili nešto sl. bilo na svom blogu ili na forumu???
• At 28. januar 2007 14:08:00, Magrit said…
Hvala, Aleksandra 🙂 I tvoj sajt je predivan! Goce, evo napravicu mini uputstvo i staviti na forume Stvaram i CraftArt.
• At 28. januar 2007 15:09:00, misha (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Odlicna ideja za zajednicki blog!