zuta kapa Sitka Spruce

Ovo je već jedna od meni omiljenih kapa! Em što je debela, em što je vedra, em što mi lepo ide uz novu jaknu … Tokom celog procesa pletenja divila sam se mustri … a mislim i da je tako odlično ispala zahvaljujući materijalu – debljem, za igle 4mm. „Sitka Spruce“ zapravo znači Sitkanska smrča, a autorka muste bila je inspirisana ovim drvetom tokom šetnje kroz Pacifički severozapad SADa. Uz mustru kape idu i rukavice, ali ih ja, za sada, nisam plela.

Prvi sneg pao je pre neki dan, te smog ga muž i ja iskoristili za fotkanje. Tako će na blogu biti još fotki u sličnom okruženju 🙂 I da, sal koji nosim je Marin, i on me odlično služi ove zime.

zuta kapa Sitka Spruce

 

zuta kapa Sitka Spruce

Tehnički podaci:
materijal: Alisa, deblje predivo
igle: 4mm
Mustra: Sitka Spruce, mustra koju možete kupiti na Ravelry-ju
Raverly projekat

One thought on “zuta kapa Sitka Spruce

Ostavite odgovor

