zeleni heklani dzemper

Evo i džempera kojeg sam pominjala u postu „Žuti prsluk„.

Pratila sam uputstvo na YouTube-u, ali kako to uvek biva, mnogo toga sam morala da promenim. Nisam počela sa istim brojem petlji, a kada sam stigla do poprsja nije mi se dopalo kako ispada mustra koju je autorka pokazivala, te sam nastavila u niskim stubićima tamo-vamo. Kada sam širila rukave prema uputstvu, ispali su mnogo uski, te sam ih parala jedno 3 puta dok nisam „pogodila“🙂

Kao što možete da vidite, džemper je možda više jaknica, pošto ima i rajsfeslus i kapuljaču🙂

zeleni heklani dzemper

Materijal: Bonito Lanoso, oko 340gr. u boji 935. Heklica 4mm.

Kada sam pre možda 3 godine plela dva para dokolenica, materijal mi nije bio drag, baš se osećao akrilik. No ovde, da li zbog heklanja ili šta, nisam imala taj osećaj.

zeleni heklani

Ostavite odgovor

