kapa bradonja

Nikad mi ne bi palo na pamet da napravim ovako nešto, da mi poznanica nije tražila za njenog prijatelja. Trebala mu je za skijanje, pa kad razmislim, dobro mu je i poslužila.

bradonja kapa

Nažalost, zapisala sam malo podataka o ovom projektu, a i radila sam je u januaru ove godine. Kapu sam plela iz glave, kao što vidite, to je obična kapa, sa ranflom 1pravo 1krivo, i na 4 mesta duplo sužavana….

Uputstvo za bradu sam našla na netu, ali se baš i ne sećam gde. No, ako pretražite Ravelry, sigurno ćete naći neku da vam odgovara.

Ostavite odgovor

