zuti prsluk

Da se vratimo pletenim temama…
Molim ?!
A, da, ovo je blog prvenstveno o pletenju🙂

Imam toliko toga da vam pokazem, bas se nagomilalo i slika i projekata. Pa da krenemo od nečega što sam nedavno završila, pa ćemo posle malo starije projekte, i tako naizmenice.

zuti prsluk - yellow vest

Ovaj prelep prsluk radila sam po narudžbini, u kojoj su još bili i plavi pleteni dzemper i zeleni heklani dzemper – o kojima ću pisati u narednim postovima. Ali ih pominjem ovde, da znate kako je jedan momčić baš srećan što mu je njegova mama naručila ovoliko pletenine!
Nije težak za rad, plela sam ga odozdo nagore, u krug, u glat bodu. Zatim sam odvojila prednji i zadnji deo i nastavila ravno, bez isecanja za ruke. Prednji deo ima malu promenu mustre u sredini – u bod „sve pravo“. Kada sam spojila ramena, nastavila sam kragnu … i posle pokupila petlje oko izreza za ruke i isplela par rebrastih redova.
Dodatno je sve olakšao lep materijal, Moskvička, u dve niti.
Ipak, morala sam stalno da pazim da uhvatim obe niti, a ako bi se to i desilo, poparala bih samo tu kolonu petlji i podigla je ponovo heklicom.

zuti sa klupkcadima

Tehnički podaci🙂
igle: 3.5mm
proba: 21petlja na 10cm
Materijal: Troitsk Moskvička
Žuti – boja Lipa, partija 1008
Zeleni – boja _, partija 0123 (ne znam ruski pa ne znam da vam pročitam ovu boju. Ali vidite i sami da je zeleno-zuta i jarka).

Raverly projekat

One thought on “zuti prsluk

Ostavite odgovor

