2 letnje majice

Danas, kažu, u 4 sata popodne, dolazi jesen! Pa, da iskoristimo poslednjih par sati i pričamo o majicama🙂

A letnja pamučna – ništa lepse! Bilo kupovna, onako obična majica … ili heklana. Prošlog leta uradila sam ih dve, jednu za mene i jednu za mamu. Mustre su iz časopisa „Kukičanje“, a na našem tržištu izašao je samo jedan broj, nažalost.

Majicu za mene fotografisali smo na letovanju u Jelsi, u avgustu prošle godine. Završila sam je taman malo pre puta. Materijal je divan, mekan i mat, Ayda Special Collection Organic, a heklala sam na iglama 3mm. Utoršila sam 250gr pamuka.

Poprilično sam zadovoljna, mada sam imala sumnje prema kroju koji ima ravnu gornju ivicu i na koji su samo dodate bretele. I sami vidite da ih ima 2 para, jedne paralelne i jedne u X. Malo muke pri oblačenju, ali vredi – mnogo bolje stoji na mestu. Ako i vi kao i ja morate da nosite prsluče, možda nije loša ideja napraviti zakačke, kako on ne bi izlazio van bretela.

Raverly projekat 
 photo IMG_1776-net.jpg

 photo IMG_1762-net.jpg

 photo IMG_1744-net.jpg

 photo IMG_1596-net.jpg

Nažalost, od majice za mamu imam samo ovu jednu fotografiju, slikanu dan pre nego što sam ju je poklonila. Mustra je iz istog časopisa kao prethodna majica. Pamuk je ALWO Schulgarn, a utrošila sam oko 350gr. Heklica je bila 2,5mm. Druga fotografija je sa Instagrama, a na njoj se vidi nešto što bih svakome preporučila – da prednju i ledjnu stranu radite zajedno, u isto vreme. 

Ravelry projekat
 photo IMG_9065-net.jpg

 photo IMG_20150629_095129-net.jpg

One thought on “2 letnje majice

Ostavite odgovor

