decji dzemper sa motivom saha

Negde u novembru kaže meni dete: „Tetka, učiteljica šaha mi je rekla, pošto ti pleteš, moraš da mi napraviš šahovski džemper!“.
A kako tetka da odbije takvu molbu?

 photo IMG_0859-net.png

Lepo smo se sve dogovorili, malo crtali, malo gledali po internetu šta sve ima.
– Znaš da ja to ne mogu da ti uradim tako brzo …
– Znam, ti to radiš polako, petlju po petlju. Ali tata kaže da moraš i mere da uzmeš!

I tako, malo crtanja, malo pravljenja šeme … nastade plan. Odlučila sam da mi je lakše da napravim sivi džemper, pa da onda crni top izvezem.
Džemper sam plela da može da se produži sledeće godine:
– telo sam započela odozdo, na privremenom početku, i nastavila na gore, sve sa izrezima za rukave i vrat. Onda sam se vratila dole, pokupila petlje, i isplela ranflu na dole.
– rukave sam pokupila kod otvora, i pomoću „kratkih redova“ oformila „kuglu“, a zatim plela ka šakama.

 photo IMG_0858-net.png

Za džemper sam koristila materijal „Woolrich Lanoso“, 70%vuna, 30% akrilik, a plela sam duplom niti, na iglama 4,5mm. Crnog topa sam izvezla Troitsk Novinskom.

I da, džemper je nošen na časove šaha, i odobren od strane stručnjaka🙂

3 thoughts on “decji dzemper sa motivom saha

Ostavite odgovor

