cebe uspomena – gotovo !

Zrno po zrno, pogača…
Kvadrat po kvadrat, pokrivača🙂

 photo IMG_0970-net.png

Na slici se vidi kolike je otprilike veličine, i da završavam poslednji kvadrat, crveni🙂. I možete njime da se pokrivate i istovremeno dodajete kvadrate ! Nema ušivanja, ali ima gomilu konaca za uvlačenje sa druge strane.

 photo IMG_0976-net.png

Ja, jako zadovoljna, ne mogu ni da nadjem prave reči da vam iskažem kakvo je zadovoljstvo raditi ovako nešto ! Planiranje i menjanje boja, šta ću sledeće, jao kako je ova lepa, jeste, divno je, i najbolje je plesti na 3,5mm… A i Mačak Radovan je zadovoljen, naravno. Moraću i njemu da napravim manju varijantu !

 photo IMG_0989-net.png

Zaopočela sam ga negde u maju prošle godine. Iako je za sada gotovo, ono se može uvek proširiti… sve dok jednog dana ne dodam i borduru. A i ne moram.

Više o konceptu pisala sam u postu Ćebe uspomena, , gde sam i opisala kako se radi.

 photo IMG_9132-net.jpg

Pre svega sam odabrala klupčad, ostatke od projekata. Koncept je bio da se boje smenjuju po dijagonali, od toplijih boja prema hladnijima.
 photo IMG_8940-NETT.png

Kako se ćebe širilo, bilo je potrebno i više nijansi te boje … tako da ima i mešanja nekih drugih, sličnih boja, a negde sam i ofarbala šta mi je trebalo. Za ovu veličinu kvadrata bilo je potrebno oko 5g prediva, zavisno od debljine. Uglavnom je sve za igle 3 – 3,5mm, a one deblje stavljala sam na ivicu.

Kako vam se svidja, hoćete li i vi započeti jedno😉 ?

21 thoughts on “cebe uspomena – gotovo !

  1. Lorna kaže:

    Odavno sam se zaljubila u modularno pletenje, a mogućnosti su beskrajne!
    Divan izazov ali:
    1. krenula je jedna smeđe-smeđa torba pred 4 godine… tako da za prekrivač nisam sigurna😛
    2. krećem sa polaznicama u jedan extra projekt sličan ovome, ali u bakinim kvadratićima srvenim i bijeli i ide na Južni pol!!!😀
    Bit će na blogu kad krene prava izvedba!

  2. Jasmina kaže:

    Divno, divno!
    Videla sam nešto slično napravljeno od garderobice koju dete preraste – od svakog komada se iseče kvadratić i napravi se ćebe.
    Ovo tvoje je mnogo zahtevnije, a i oku ugodnije.🙂
    Stvarno svaka čast!

  3. sashkonela kaže:

    Ovo je bozanstveno. Oduvek sam obozavala ovakve prekrivace, jos dok sam ih u americkim filmovima gledala kao mala. Prava Meka uspomena! Posebno mi se svidja prelaz sa toplijih u hladne tonove. A i tvoje strpljenje da godinu dana polagano radis. Svaka cast!

  4. Letnje igralište kaže:

    Još kao tinejdžerka gledala sam „How to Make an American Quilt“ sa Vinonom Rajder; od tada sam zaljubljena u ovu ideju. Svakako bih volela jednog dana obema svojim ćerkama da napravim po jedno. Možda i jedno veliko za supruga i mene. Vaše Ćebe uspomena je toplo, harmonično, prelepo. Svaka čast!🙂

  5. Milica kaže:

    Ovo je ćebe ispod kojeg se ostvaruju snovi!!!
    Svaka čast Majo!
    Postavljam na fejsu sličicu svog ćebenceta koje sam isplela za svog mališu, a od vunice koju sam osvojila u tvom nagrađivanju🙂

Ostavite odgovor

