10godisnjica bloga !

Da li je moguće, pitate se uvek, da je prošlo toliko godina ?🙂

Eeee, jeste, prošlo je 10 godina i još nekoliko dana od kako sam, 12. januara 2006. godine otvorila nalog na mojblog servisu, i krenula da pišem.

 photo 10-godina.png

Mnogo se toga promenilo, a ja pogotovo. Tada, u početku, pisala sam mnogo slobodnije, jer niko nije znao ko sam.

Naslov je bio logičan, „Prvi post“.
Dalje je pisalo:

Kao sto pise u naslovu, ovaj blog bice posvecen mojim hobijima…. tako da tu nece biti mnogo rijeci o arhitekturi, politici i teskocama zivota.

Pletenje je moj omiljeni hobi zimi, krajnje opustajuci i inspirativan🙂 Uskoro cu napraviti malu galeriju mojih radova i postaviti ih ovdje. Bas sam sinoc zavrsila zeleni komplet rukavice i kapa, a onda krenula roze carapice za moju snaju.

Sta sada citam….. „Vukodav“a pred spavanje, „Narniu“ prije nego odgledam film u bioskopu, a „Godina u linearnom gradu“ stoji napola procitana vec mjesecima na stocicu za TV. Brrr, da ne pominjem 4. knjigu SoIaFa koja nestrpljivo ceka u racunaru…

Na policama se sepure i nove knjige kupljene prije neki dan, narocito Cliove debele, u tvrdom povezu – „Oksfordska istorija srednjeg veka“ i „Istorija privatnog zivota 1″….. da li je neko cuo da imaju da se kupe ekstra sati dnevno ?

A cokolada….. pa juce su na poslu razgrableni belgijski „konjici“….. ostala je samo kutija vrteci se na stolu……

Lepa je ovo godišnjica, ali neću praviti nikakve poklone i nagradne igre.
Malo mi je muka od nagradnih igara na netu, gde se traži da kliknete „svidj“ na nekoliko strana, uradite ovo, podelite ono, skuvate im kafu i ukiselite kupus.

Ali moram da obećam da ću više pisati !
Nego, imam toliko radova da vam pokažem !
Samo, ne znam još uvek da li da postavljam fotografije …

4 thoughts on “10godisnjica bloga !

  1. Nada kaže:

    Draga Majo,
    Lep jubilej , sve cestitke.Ja uzivam u svemu sto ti napises i postavis.Posebno se radujem slikama , zato ih obavezno postavljaj.

  2. Đelila kaže:

    Sretan rođendan! Sjećam se da, kad sam otkrila ovaj blog prije možda dvije godine, pročitala sam i čitavu arhivu bloga! Tako da sam naravno za još postova i fotografija!

Ostavite odgovor

