akcija za izbeglice

Pre nekoliko nedelja postavila sam na nasoj grupi Zaplet pitanje – da li hocemo da se organizujemo i darujemo pleteraj za izbeglice.
Odziv nije bio kao ranije, kada smo se organizovali za Institut za majku i dete.
Ali, bilo ga je, za razliku od drugih grupa u kojima sam postavila isti poziv. Nasle smo se nas 3, sakupile kape, rukacice i sal, i evo kako je to izgledalo zajedno:

 photo 12119149_10153698902218809_2121392618066662717_n.jpg

Sve sam odnela u Miksaliste, u Savamali. Trebalo mi je malo vremena da ih nadjem, a nalaze se u dvoristu, na adresi Mostarska 5. Najjednostavnije je da krente od KC Grad, i tu se raspitate za pravac.

Kad sam usla, obratila sam se prvoj osobi, koja mi nije izgledala kao izbeglica. Pitala sam je gde se roba predaje, a ona me je pozdravila na engleskom jeziku, pogledala u kesu i …. Odusevljeno se zahvalila, kako im to bas treba, i sklopila sake i naklonila se, u znak zahvalnosti.
Ja sam ostala bez teksta…. nisam ocekivala tako nesto, vise kao „baci to tamo negde“, te sam se samo nasmejala i uspela malo da objasnim sta jos ima unutra.

Vidim da vas ima jos u grupi Zaplet koji se interesujete za akciju, te eto, savetujem da odete i sami, Miksaliste je otvoreno svakog radnog dana, nisam sigurna od koliko, ali znam da je otvoreno do 16h.

Ovih dana nosim i kapu i sal. A nisam stalno napolju, niti u putu. I imala sam par kapa viska, i skupili smo se i odneli sve sto nam ne treba. Eto, tako jednostavno.

Ostavite odgovor

