cebe uspomena

Uvek ste se pitali sta sa predivom koje vam preostane?
Jos uvek cuvate sve ostatke? Odlicno, evo ideje.

Ovo cebe mozete naci pod imenom Cosy Memory Blanket na vise mesta na mrezama, tako da nisam sigurna ko je pravi autor. Ideja je da iskoristite ostatke i tako se prisecate svega sto ste ispleli kada se umotate u ovo cebe! Naravno, koncept se vremenom prosirio, pa mozete ubaciti i ostatke koje vam drugi ljudi poklone, i tako se prisecati njih.

 photo IMG_9132-net.jpg

Ja sam cebe zapocela pre par meseci, i ne znam koliko ce biti veliko na kraju, niti koliko cu ga raditi. Imala sam dosta ostataka, i za vecinu znam u sta sam ih uplela ranije … Ucestvovala sam u razmenama, te tako imam prediva iz Srbije, Nemacke i Portugala🙂.

Ovo je jedan od onih projekata koje ne mozete da stanete da radite … samo jos jedan kvadrat, samo jos jedan.
Dodatno, imam u glavi raspored boja, zelim da se smenjuju po dijagonali, tako da me to dodatno zaludjuje!

 photo IMG_9136-net.jpg

Mustra je jednostavna … ja se drzim 16 petlji po strani, i pocinjem sa dve strane (ivicne strane morate nanizati). Onda suzavam na sredini na dva mesta u sredini (14 petlji, 2 zajedno desno, 2 zajedno levo, 14 petlji, a broj petlji se smanjuje sa redovima). Pogledajte prvu sliku, tu je zuti kvadrat u izradi. Vi mozete usvojiti i drugi broj, zavisno od debljine prediva i koliku velicinu kvadrata zelite.

Koristim dvostrane igle, velicina 3.5mm, Addi Colibri. Zgodno je sto ih u pakovanju dodje 5 razlicitih boja, te ih mogu koristiti u skladu sa kvadratom koji trenutno pletem.

Odoh da uradim jos jedan kvadrat !🙂

8 thoughts on “cebe uspomena

  1. Nada kaže:

    Izgleda fenomenalno , ideja je stvarno odlicna, ali nisam sigurna da bih ja to uspela, mozda jednnom I probam , nikad se ne zna

  2. Jelena kaže:

    super izgleda! Zamisljam da bih ovakvo cebe plela godinama i onda poklonila deci, da imaju kao uspomenu (poput onih patchwork prekrivaca u US filmovima:)) Ja volim da pletem i ne mislim mnogo na brojanje petlji, cisto terapeutski, pa to uvek bude neki sal ili prekrivac izjedna napravljen. Ali ovo cu bar pokusati, samo da kupim jos koji par igala! Hvala na ideji i inspiraciji!

  3. Jelka kaže:

    Hvala što si podjelila ovu ideju. Odlična je. Zamišljam kako bi dobro došla kad vani postane hladno.
    Topli čaj i dekica uspomena dodatno će ugrijat.

Ostavite odgovor

