pauza u blogovanju ?

Danas ću, sutra ću…
Godinama izgovaramo ovu mantru.
Dani prolaze, nisam stigla – čujete sve češće.

Tako je i sa blogom – treba imati stalnu kondiciju, vežbati i pisati redovno, a nikako odlagati. Ali, eto … maha su uzele druge platforme na Internetu, a o obuzimajućoj snazi Instagrama već sam pisala.

I jeste, život se promenio, udaja, promena mesta življenja 3 puta … i sad smo se skrasili na jednom mestu. Ali tu nije radovima kraj – eto tek prekjuče smo naručili klimu.
Život se promenio, ali je možda problem u tome što ja nisam mnogo. I dalje neke stvari odlažem, i popuštam sebi kada donosim odluke šta treba da radim. U korist pletenja i heklanja. I gledanja nekog video materijala usput.

Niko ne voli previše promena, ali sam zahvalna što smo ih prošli nekako u jednom dahu, i sad smo se kao odjednom našli na ovom mestu. Zato, da potenciramo lepe stvari!
Budimo se u 6:30 i oko 6:55 gledam kako se Sunce polako pomalja iza zgrada. To znači da ležemo ranije, i težimo da zamenimo TV večernjim šetnjama po Keju.
Crtam nameštaj, a kuhinja je već više nego pola uradjena. Kad 2 meseca nemaš slavinu u kujni, počinješ da shvataš šta sve prihvataš zdravo za gotovo. Zato, kad je taj deo montiran, bila sam srećna … pa i sada sam!
Razmišljam šta još treba da uradim, pišem spiskove da nešto ne zaboravim, i najviše od svega ne zaboravim dobre ideje! Ne možemo sve odjednom ni da uradimo.
Ručak je spreman svakog dana, i ponosna sam što D. još nijedan nije ispljunuo !
No ovih poslednjih vrelih dana trudim se da kuvam lako i kratko, i ako može da traje 2 dana – još bolje.
Biciklo se vozi, naravno! D. je poručio za mene novi volan, ili kako se stručno kaže „korman“ … i već se ponosnije vozim !

 photo IMG_8679-net.jpg

U planu je svašta za ovaj blog.
A volela bih da znam i šta se vama najviše dopada, imate li omiljeni post?
Da li da budem ličnija, da pišem o životu, ili o radovima. Putovanja koja smo imali prošle godine još čekaju da budu opisana !

U planu je svašta, jeste.
Jer blog traje već dugo – u januaru 2016. biće 10 godina, odkako sam sela i prvi put napisala taj post, još na platformi mojblog … E od tada se jesam promenila, mnogo. I drago mi je što sam sve to pisala, jer sada mogu da se prisetim, kao u pravom Dnevniku.

Nema šta … završiću sa poslovicom „Najbolje vreme da se zasadi drvo beše pre 20 godina. Drugo najbolje vreme je sad„.

 photo IMG_8754-net.jpg

11 thoughts on “pauza u blogovanju ?

    • magrit kaže:

      Hvala na misljenju i za fotografije🙂
      Ja bih htela da pisem licno, a opet me koci sto ne zelim da vas davim, ili otkrijem previse. Volim tvoje postove jer uvek imaju nesto poucno i zivotno !

  1. miljana kaže:

    Fotofrafije su izuzetno lepe. I slažem se da je previše odlaganja u životu, a ne bi trebalo. Evo i ja sam u problemu jer koliko god da se u mojoj glavi vrte razne priče, nikako da ih napišem. Samo napred🙂

  2. Liza UZemljiCuda kaže:

    Vremena je uvek nekako malo, zar ne? Toliko ideja i planova a onda se sve nekako izmeni pa na kraju nastane nesto potpuno neplanirano- a to se ispostavi da bude najlepse🙂 licno, ne licno, putovanja, ili bilo sta drugo- uvek je zanimljivo procitati sta neko napise, tako da, sto bi rekli- sto na umu to na drumu😉 slike su divne!!

  3. Naky kaže:

    Menjamo se mi, pa i naši blogovi🙂 Sigurno će nekome značiti tvoj utisak sa putovanja, neko iskustvo iz braka, neki savet o selidbi, uređenju, neki recept, a da ne spominjem prelepe fotografije… Pa što da ne pišeš o tome, ako ti se piše?
    Ja već neko vreme vagam između novog bloga i novih tema na starom blogu, ali sam ipak odabrala ovo drugo🙂

Ostavite odgovor

