Svetski dan pletenja u javnosti 2015. – kako je bilo

Sjajno !
Da li uopšte može biti drugačije u društvu žena koje pletu i heklaju?
Mnogo puta sam primetila da, kad se ljudi okupe oko jednog interesovanja, nadju i mnogo drugih zajedničkih stvari. Još smo i sve žene, pa tema za priču nije nedostajalo.

I ove godine našli smo se na Adi Ciganliji, nešto malo dalje od Restorana Jezero, na livadi punoj drvenih stolova i klupa. Kada sam stigla oko 9h, sva mesta bila su već zauzeta! Ali, ljubazno sam se raspitala i našla sto za kojim su sedele gospodje koje se neće dugo zadržati.

Jeste, bilo je vruće, ali … kao da nismo primetili. Iskusno, neko je koristio pamuk, neko je pio mnogo vode, neko nosio šeširić ….Ah, kad se samo setim, prošle godine smo se u isto vreme smrzli! Kao i uvek, saveti i ideje razmenjivani su celo vreme, a bilo je i medjusobnih poklona! Svako je uspeo ponešto da završi i da se inpiriše.

Drago mi je što su nam se ove godine pridružila i nova lica! A ovaj datum obeležen je i u Zagrebu, i u Nišu – na zvaničnom sajtu kažu da je učestovalo 56 zemalja, na 882 različita mesta!

Posebno uživanje za mene je to što sam došla biciklom – em što sam brzo stigla tamo i amo, em što sam uživala u vožnji. Na putu tamo, biciklom je bilo ipak maaaaalo teže upravljati zbog pune korpe napred. Moraću da investiram u bisage, ako mislim da pletem u javnosti celo leto!

Vidimo se i sledeće godine u isto vreme, markirajte datum odmah! I pripremite se za obeležavanje Balkanskog dana pletenja u javnosti, u septembru!

Fotografisali smo, jašta!
Hvala Marini na ovoj zajedničkoj fotografiji!
Ako ste na Instagramu, potražite #pletenjeujavnosti2015.

 photo net.jpg

 photo IMG_1417-net.jpg

 photo IMG_1425-net.jpg

 photo IMG_1423-net.jpg

 photo IMG_1421-net.jpg

 photo IMG_1426-net.jpg

 photo IMG_1408-net.jpg

 photo IMG_1393-net.jpg

 photo IMG_1412-net.jpg

5 thoughts on “Svetski dan pletenja u javnosti 2015. – kako je bilo

  1. Danijela kaže:

    Divno! Super ste devojke!
    Ja sam ove godine malo pripomogla radnici StGeorge radnje u Resniku da organizuje okupljanje. Interesantno je to da je ova akcija nepoznata velikom delu populacije koji jeste u „pletačkim vodama“ ali ne koristi internet.
    Mislim da je lepo da nas bude na više mesta i da vest o ovakvim akcijama dopre do što više zainteresovanih žena, a ponajviše se nadam da se proizvođači prediva uključe u ovakve akcije, pa nam tog dana prirede neka iznenađenja, bar u vidu snižene cene prediva😀

    • magrit kaže:

      Hvala Danijela! Lepo je da se ova ideja siri i kod nas🙂
      Da, slazem se, bilo bi dobro da se jos vise medjusobno pomazemo, i mi radnje, i oni nas🙂

Ostavite odgovor

