2 zenske kape

A sad, dve ženske kape.

Jedna …. nešto izmedju roze i boje kajsije.
Pletena sa dve niti Bimco pamuka, na iglama 4mm.
Mustra je besplatna, Milanese Lace Topper dizajnerke Tante Ehm. Lako se prati, ali ima malo nejasnoće u prebacivanju petlje posle markera unazad … ali samo hrabro!
Definitivno ću ovakvu napraviti i za sebe !

 photo roze kapa net.jpg

Druga je ledeno plava …
Mustra takodje besplatna, Snowdrop Beret od Marye Speton.
Ova je jedina od 4 koju sam radila jednostrukom niti, na iglama 3mm. Lepo je uradjena mustra, menja se, i lepo se sužava ka vrhu.

 photo plava kapa net.jpg

Ja… obožavam pamučne kape. Odlične su mi za ove prelaze periode – zima prema proleću ili jesen ka zimi. Možda je to stvar navike, ali ne volim kada osećam hladnoću ili vetar na glavi. A pamučna kapa je nešto na glavi, a ne oseća se i nije vruće.

Nosite li ih i vi?🙂

7 thoughts on “2 zenske kape

  1. Heklerka kaže:

    Baš su lepe! Ja nisam nikad nosila pamučne kape, ali red je da počnem, jer je sad toplo za vunenu, a hladno za ništa – kad dune vetar, lede mi se uši.🙂

Ostavite odgovor

