razmena – ogrlica

Razmena ?
Uspešna !

 photo IMG_8217-net.jpg

Bio je to … mislim, novembarski dan.
Nekoliko dana pre, videla sam lep predlog na Suzica blogu – o razmeni.
Pisala je o trampi kod Moritz-a, i ponudila i druge razmene. Odmah sam joj se javila🙂
Uskoro smo se našle u „Smokvici“ u Kralja Petra, i pričale kao da se dugo znamo.

 photo IMG_8198-net.jpg

Tako sam dobila ovu prelepu ogrlicu, koja će mi baš lepo doći na proleće i leto!
Ja sam njoj poklonila prugaste zelene čarapice.

Ako ste i vi raspoloženi za neku razmenu, slobodno mi se javite🙂
Pored razmene, i kafa prija🙂

One thought on “razmena – ogrlica

Ostavite odgovor

