beli decji dzemper

Beo, mekan, za starijeg bratanca🙂

 photo IMG_8440net.jpg

Predivo je … nešto što imam odavno, mekano, i čudno upleteno. Bilo je još mekanije kada sam ga oprala, pa se i sam džemper malo proširio.

Kako sam ga plela – pomalo planski, pomalo ne. Počela sam sa „privremenim početkom“, pa na jednu stranu plela telo na gore, a pasicu kasnije na dole. Tako ce moći sledeće godine da se lako produži, ako bude bilo potrebno.

 photo IMG_8448net.jpg

Rukave sam plela odozgo, koristeći „skraćene redove“, pa sužavala – ovo će takodje pomoći eventualnom produženju.

 photo IMG_8450net.jpg

Kragnu sam počela da formiram kada i izrez za rukave i sužavala u svakom 4. redu. Kragna je naknadno ispletena podizanjem petlji, a u donjem delu preklopljena i ušivena.

 photo IMG_8446net.jpg

Podseca malo na teniski dzemper, zar ne ?🙂

3 thoughts on “beli decji dzemper

Ostavite odgovor

