pletena decja kapa

Ovu kapu započela sam još pre nekoliko meseci … još kad smo bili u Amsterdamu, u jesen prošle godine.
I da, da, nisam o tom putu pisala ni ovde, ni stavljala foto na Facebook !
Ali jesam malo na Instagram🙂

Elem, kapa … zapravo, može se reći da sam je započela još ranije – kada sam bojila predivo. Odlučila sam se za novu tehniku – da bojim namotano klupko, i bila sam baš baš zadovoljna rezultatom ! Boje su bile kao tek pristigle iz dubina mora !

 photo IMG_7894net.jpg

Kako je ovo bio eksperiment, ofarbala sam manje klupko … što naravno nije bilo dovoljno za celu kapu, pa sam dodala ranflu u sivoj boji, od St. George prediva.

 photo IMG_7913net.jpg

Ovo me podseti sad da odavno nisam bojila predivo … a mogla bih🙂
Mogla bih i da vam dovršim priču o Lisabonu, i pišem postove o Amsterdamu, i ispričam kako nam je bilo na dočeku Nove Godine u Beču ?

(Ah jeste, takva je 2014. bila🙂 )

3 thoughts on “pletena decja kapa

Ostavite odgovor

