carape, carape…

Brrrr, ledeno je ovih dana napolju!
Ali stvarno, led na sve strane, pod nogama i nad glavom …
Zato, tople čarape dobro dodju!

Danas u ovom postu – 3 para.

Prve u redu – čarape koje sam radila za svekrvu, kao novogodišnji poklon.
Predivo je YarnBee koje sam dobila na poklon (hvala Ivana!) iz Kanade, medjutim, pravljeno je u Kini. Igle 3mm i to moje nove šarene Addi Colibri🙂. Imaju različite vrhove (jedan je oštriji, te se mogu okrenuti kako odgovara predivu…)
Čarape su relativno jednostavne, pletene od prstiju nagore, u glat bodu. Na kraju, 2p2k za ranflu. Bilo je zanimljivo raditi ih, svaka petlja je druge boje🙂.

 photo IMG_8232net.jpg

Druge čarapice radila sam kao poklon za Saskonelinog bebirona🙂. I one su jednostavne, plave, malene, pletene odozgo sa klasičnom petom. Još jedan projekat radjen od Troitsk Moskvičke, dupla nit, i igle 3mm.

 photo IMG_8121net.jpg

Treće, za onog momka koji je dobio i beli komplet iz pretprošlog posta🙂. Zapravo su više natikace nego čarape. Predivo je „neko“, preostalo iz davnog projekta. Igle 3mm.
Uputstvo je besplatno i mozete ga dobiti preko Ravelry-ja.

 photo IMG_7921net.jpg

Kako se vi pazite ovih dana?

Ostavite odgovor

