Menehune polukruzni sal

Nošen do sada toliko puta, a tek sad na blogu !🙂
Menehune šal, od dizajnerke Mel Ski, prelep i udoban.

 photo IMG_8246net.jpg

Radila sam ga od dva prediva: šareni deo od Drops Fabel (sastav 75% vuna i 25% najlon) i oranž deo od Troitsk Lux (sastav 100% vuna). Oranž deo je zapravo bio belo predivo, ali sam ga obojila u oranž da se uklopi sa delom šarenog prediva. Jako zadovoljna🙂
Uputstvo možete kupiti na Raverly-ju, trenutna cena je 2.5 dolara.

Ovog puta nisam radila autoportrete. Pa da, udala sam se za čoveka koji je enciklopedija fotografije, te me je on slikao🙂

 photo IMG_8252net.jpg

Ukoliko se odlučite da ga radite, predlažem mekanije predivo ili maaalo veče igle – čini mi se da tako bolje naleže na ramena.
Možda se čini da je mali, ali ga možete raditi do širine koja vam odgovara. Ovaj je taman za oko vrata, ili preko ramena. Lepo ide i uz moju novu zelenu jaknu🙂

 photo IMG_0148net.jpg

Link do Ravelry projekta.

Ostavite odgovor

