novogodisnji pokloni – 2 sala

Uh, kakva je 2014. godina bila !
Još sredjujem utiske – a i fotografije! Mnogo toga ostalo je nesredjeno.
Kao i fotografije nekih projekata.
Zato vas u celoj nedelji očekuje svakog dana novi post o njima🙂

Danas, 2 muška šala🙂. Oba su radjena od prediva Lanoso Zerda, na iglama 4,5mm.

Prvo sam počela ovaj u bodu 2pravo, 2krivo za mog svekra. Ali mom tati se baš dopao, a ja – kad sam shvatila da njemu nisam do sada ništa isplela – odmah sam mu ga poklonila.

 photo IMG_8279net.jpg

Dobro je bilo da mi je ostalo bas polovina materijala za jos jedan sal – za svekra🙂. Zapravo, da sam plela još jedan 2p, 2k možda i ne bi, pa sam se odlučila za 1p, 1k.

 photo IMG_8425-net.jpg

Nije bilo prijatno plesti oba šala, a ne biti sigurna da u dovoljnu količinu materijala i preračunavati se. U radnji nisu imali više ove divne tamno sive nijanse. Ma nisu imali ni Zerde uopšte! Sred zime, a materijal u radnji se prepolovio i ne znaju kada će novo stići! …

 photo IMG_8429-net.jpg

Na kraju mislim da je ovo bila i nekako dobra situacija – svako je dobio po šal, a ja sam imala da pletem🙂

Šta ste vi pleli svojima kao novogodišnji poklon?

3 thoughts on “novogodisnji pokloni – 2 sala

  1. Heklerka kaže:

    Baš su lepi, vidi se da su mekani i topli. I super je što nije potpuno ista mustra, ovako i jedan i drugi imaju unikatan šal.🙂
    Ja sam svom čoveku isheklala kapu, sad završavam kapice za neke moje klince, da ih obradujem kad odem u rodni grad. Još mami da isheklam traku/grejač za glavu, pošto kape ne voli da nosi, plus svekru i deveru po kapu i to je to. Valjda će do kraja zime doći na red i poklon namenjen meni.😀
    P.S. Možda mi je 2x objavilo komentar, zeza me telefon, briši višak.😀

      • Heklerka kaže:

        Hvala ti na lepim rečima! Volim kad nekoga obradujem, pa još kad je poklon i koristan, pa nema ništa lepše. Da završim još dve kape i bacam se na moj šal. Razmišljam da bude pleten, da se konačno i u tome oprobam.🙂

Ostavite odgovor

