kurirske sluzbe

Kad cujem „kurirske sluzbe“ zapravo prvo pomislim na partizanske akcije… Ali ovde zelim sa vama da podelim iskustvo sa „brzom postom“ od pre nekoliko dana. Pazite, ovaj tekst moze da vas iznervira.

VS.

Trebalo je da posaljem paket u Leskovac, i da stigne do 1. decembra. Lepo sam planirala unapred i zvala pre tog datuma AKSexpress. Ovu firmu zahtevao je primalac.

Prvog dana zvanje je bilo poprilicno bezuspesno – iako na sajtu imaju nekoliko telefona, ni na jedan se niko nije javljao. Negde oko 15:15 sam ipak dobila vezu, dala adresu i sve… Ali kad sam pitala kada ce kurir doci, rekose mi da je sada vec kasno, i da kuriri dolaze do 15h.
– Dobro, jel moze da dodje sutra?
– Moze.
– U koje vreme da ga ocekujem?
– Izmedju 10 i 13h. Pozvace vas on kad bude u blizini!

Sutradan, kurir se ipak nije pojavio. Nije ni zvao. Oko 14h sam ponovo zvala telefonom, opet bezuspesno. Onda sam pozvala njihovu centralu u Sapcu. I tu je trebalo malo vremena.
Ipak, uspela sam da im se pozalim, da ponovo dam adresu i telefon.
– Sa’cu ja da pozovem kurira da vidim sta se desava! – dobila sam uverenje.
– Ok, ali da li to znaci da ce doci danas?
– A pa ne znam, znate… videcemo.
– Ali meni je HITNO da taj paket stigne sutra, razumete?
– Da da…

Treceg dana, ponovo nista. Vec sam iznervirana time sto sam prethodnog dana izgubila vreme – ipak, kad rezervisete vreme da budete kod kuce i cekate nekog, a on se ne javi, em je bezobrazno, em neodgovorno, em izgubljeno vreme na neki nacin.

Da ne pominjem vreme telefoniranja, impulse, i moje nerve.

Ponovo zovem AKS, ponovo imam problema da ih dobijem.
Kad ipak dobijem vezu, oni me teraju da ponovo dam adresu. Savladjujem instinkt da se inatim i kazem „E, necu, trt!“, te je dajem…. dobijam uverenja da ce kurir doci.

Petanestak minuta kasnije shvatam da sam poprilicna budalica… Jel ja hocu da isterujem pravdu ili hocu da se posao obavi?

Pronalazim PostExpress na netu (jer sa njima saradjum godinama), i dobijam vezu odmah.
– Da li ce kurir moci danas da dodje?
– Da, da, kuriri dolaze do 19h.
– Super, hvala!

Kroz 20 minuta!
Da, 20 minuta! – kurir iz PostExpressa zvoni na vrata!
Nije zgodan momak iz reklame, ali je ipak ok🙂
Posao se brzo zavrsava, te ja dobijam pravu inspiraciju za blog post.

Paket je lepo stigao, sto je najvaznije.

kakva su vasa iskustva?

7 thoughts on “kurirske sluzbe

  1. Nada kaže:

    Ija sam cula na vise mesta da se zale na AKSa kurirsku sluzbu , nisam ih licno angazovla , ali su nam donosili neku robu u salon .Mislim da su iz Post expresa odlicni , bar kad sam slala , sve je bilo ok.Odusevio me je njihov sajt i kad sam videla koje sve usluge nude

  2. carapice kaže:

    Meni se dogodilo da sam očekivala pošiljku poslatu preko Aksa. Kurir me je pozvao da siđem jer „ga mrzi da gasi kombi i penje se na sprat“. Na to sam mu odgovorila da mi je žao, ali da zaista ne mogu da siđem. Nisam mogla, imam bebu, a i da sam mogla – ne bih, jer je to njegov posao. Na to on kaže – „znači, ništa, onda?“ Rekoh – „ništa“ – i spustih slušalicu. Odmah sam pozvala gospođu čiju sam pošiljku očekivala da joj se izvinim za neprijatnost što će joj se paket vratiti i da objasnim da nije moja krivica. Na to je ona reagovala tako što je zvala službu i kurir se kroz pola sata vratio i isporučio mi paket. Naravno da je i ta gospođa rešila da promeni kurirsku službu i prekine saradnju s njima.
    Inače, čula sam da su neprofesionalni jer često menjaju zaposlene, pa kurire ne zanima da se trude.

  3. Naky kaže:

    I moj izbor je apsolutno PostExpress🙂
    Uvek šaljem njima, a i kad mi stižu paketi ako mogu da biram, biram njih. Iz nekog razloga firme sarađuju sa AKS, CityExpress i ostalim kurirskim službama, i onda mi se dešavalo isto što i drugima. Doduše (da ne grešim dušu🙂 ) dok sam bila u gradu situacija je bila gora- uvek su me zvali da siđem dole jer nemaju gde da se parkiraju, a dešavalo se i da nisam kući, i da nema ko da izađe da preuzme paket, ili da jednostavno ne mogu da siđem. Ovde na selu su svi korektni, zovu kad su blizu da pitaju gde smo tačno i donose na kapiju😀 A PostExpres pakete ovde isporučuje poštar, pa ako nema nikog kući vrati u poštu i pošalju mi SMS da je paket tamo, a i nije mi baš blizu pošta…
    Što se tiče slanja drugim kurirskim službama, slala sam samo na zahtev kupaca kad ne mogu da ih ubedim da su loša služba i da neće da dođu da preuzmu paket, i dešavalo mi se isto što i tebi.

  4. magrit kaže:

    Osecam se dvojako…. drago mi je da moje misljenje nije usamljeno i da nisam nesto umislila … a opet, krivo mi je sto se to i drugima desava, i da ta firma i dalje posluje tako neozbiljno.

    • Tamara kaže:

      Hvala ti na ovom postu, jer meni rastu bodlje kad pomislim na kurirsku sluzbu City-expres.
      Preporucujem strogo izbegavanje, jer ih gotovo redovno mrzi da dodju do ulaza, uz to traze da da obrazlozim zasto ne mogu da sidjem 200m do pekare (!?!), pa se dodatno ljute kad blagoizvole da dodju do vrata zato sto im nisam lepo rekla da imam bebu. U kutiji koju isporucuju su redovno istumbane i ostecene stvari, kao da su ih kotrljali uz stepenice, poput Sizifa. Mogla bih jos opisa da dodam, ali pocinjem ozbiljno da se nerviram kad se prisetim pojedinih situacija, a i mislim da je dosta🙂 Srecom AKS nisam koristila, a PostExpres me nije izneverio nikad.

Ostavite odgovor

