ciklama pamucni sal

Završen još pre mesec dana! Ali nikako da dodje na red da ga čak i uslikam, a ne joŠ i stavim ovde na blog.
Ali jeste bio nošen, sjajno mi je došao na ovo promenljivo vreme.

Radila sam ga po uputstvu (link na dnu teksta), koje je jedno vreme bilo besplatno (hvala devojkama koje na Ravely temi dele obaveštenja o tome 🙂 ). Započela sam ga na ravnim iglama i išlo je baš brzo, pošto kreće od par petlji pa se širi.

Na kraju… kao nikad kraja! 🙂 Sve je širi i širi!
 photo IMG_7009-net.jpg

Materijal je pamuk, poparana majica… i zadovoljna sam time, jer mi je majica bila nekako mala i nije mi lepo stajala, a u ovom postu možete videti kako nisam bila zadovoljna ponašanjem materijal. Šal je već pokazao svoju upotrebljivost.
 photo IMG_7016-net.jpg

Broj petlji se nije baš poklapao sa uputstvom, ali ne znam čija je to greška a nije ni bitno po oblik šala.
 photo IMG_7014-net.jpg

Nosila sam ga i pre neku nedelju na obeležavanj ovogodišnjeg SDPJ 🙂

Materijal: St. George Golf, poparana majica Sundae Camisole, igle 3mm
Kolicina: oko 150gr
Moj Ravelry projekat, kao zmajski rep
Ravelry link uputstva: Frisson dizajnerke Brittany Wilson

Ostavite odgovor

