jastuče za igle

Privremeno i brzo, da posluži dok ne nadjem/napravim adekvatno, a možda i duže. Mislim, jastuče za igle viška nije nikad na odmet. Napravljeno uz pomoć stare čarape i plastične čaše, a pogledajte dalje kako.

 photo IMG_6988-net.jpg

Od stare čarape izrezala sam deo koji nije bio oštećen. Ostatak sam iseckala na kockice, a onda umotala u parče mekanog belog platna. Ako imate veću čarapu, imaćete i više punjenja, a možete dopuniti i vatom.

 photo IMG_6983-net.jpg

Zatim sam sve to umotala i ubacila u čarapu. Plastičnu čašu sam isekla na nekih 1,5cm od dna. Umesto čaše upotrebite šta god – limenu kutijicu, šolju, ćasicu … što je teže, bolje će da stoji.

 photo IMG_6984-net.jpg

Onda sam sve skupila u jednu tačku sa donje strane i ušivala i ušivala – možete uhvatiti po ivici, pa onda skupiti, a onda ojačati ušivanjem po dijagonalama. Ovde sam uvidela i greškicu – trebalo je da isečem krug od čarape… ali, da li bih imala dovoljno veliki krug?

 photo IMG_6985-net.jpg

A onda, moje omiljeno lepilo – OHO !
Sipala sam malo na dno čaše i pritisla pufnu.

 photo IMG_6987-net.jpg

Posula sam malo lepila i po ivici čaše, prislonila i zategnula rozu traku, a onda zavezala mašnicu.

 photo IMG_6989-net.jpg

Kako vam se sviđa? Hoćete li odmah i vi napraviti jedno? 🙂

6 thoughts on “jastuče za igle

  1. Nada kaže:

    Super ideja , Majo mogla bi da otvoris radionicu za decu , ja se secam svoje osnovne skole , imali smo sekciju za rucne radove , pleli smo flase , pravili albume od starih razglednica , krpene lutke . Ti si tako kreativna i puna pozitivne energije , toga je danas malo.

  2. cekeruša kaže:

    e ovakve sam i ja pravila davno, kad sam tek počinjala da se igram sa šivaćom mašinom. koristila sam poklopce za tegle i kreme. to mi je baš bila zabava prava. podsjetila si me na to vrijeme 🙂
    sada držim pribadače na magnetima, nekako mi je lakše, a i lakše ih pokupim kada ih rasipam okolo.

    • magrit kaže:

      To znaci da cu i ja postati majstor u sivenju ? 🙂 Magneti, nisu losa ideja … ja imam jedan u obliku slova U kojim mogu da skupim igle ako se raspu…

Ostavite odgovor

