šarena heklana torba

Napolju je kiša, sve je pomalo sivo, sa neverovatno zelenim ostrvima trave.
Zato evo jedne šarene torbe da to malo razbijemo!

Sve je počelo tako što je devojka izabrala boje, kupile smo zajedno materijal, a ja sam se onda dala na izradu kvadrata.

Dala sam i ja mašti na volju, ali vodeći računa da ljubičasta bude uvek okvi, kao i da pri spajanju kvadrata dva velika polja boje ne budu komšije.
Jedan kvadrat uradjen je skroz ljubičasto, kao akcenat.

Materijal je pamuk, Yumco Vera, Tahki Yarns Lily i St. George Tango.
Heklica 3mm.

Kako vam se dopada?

Ravelry link.

8 thoughts on “šarena heklana torba

  1. kailash kaže:

    DIvna je! Planiram se dati na heklanje samo radi tih kvadrata – jako mi lijepo izgledaju, i na torbicama i na prekrivačima i na jastučnicama…

Ostavite odgovor

