mart – tri džempera, dva šala i čarape – u toku

Rozi džemper, od mohera, po narudžbini. Pletem ga u krug, odozdo, i upravo sam sinoć odvojila prednji i ledjni deo. Igle 4mm.

Sivi džemper, od dve vrste i boje materijala. Prvobitno sam radila džemper sa sovicama, ali kad sam shvatila da mi to ne stoji dobro, poparala sa i započela mustru iz glave. Svidja mi se, pomalo je muški, ali samo malo :). Pre neki dan sam počela rukave odozgo, opet sistem kratkih redova. Odličan je taj sistem, ali nema stabilnu matematiku… tri puta sam parala rukav. Nisam još sigurna da li će kragna ovako ostati, ili će biti rolka. Igle takodje 4mm.

 photo IMG_4829-net.jpg

Siva majica, od pomalo čudne vrste pamuka, ali mi se dopada 🙂 Zasad stoji, dok se ne završe prva dva džempera. I izgleda pomalo grozno i izgužvano na ovoj foto, ali sam sigurna da će da se prolepša čim ga operem! Igle 3mm.

 photo IMG_4832-net.jpg

Kajsija šal – planirala sam ga za naš lep datum koji dolazi za dva meseca 🙂 ali videćemo da li ću ga i iskoristiti. Svakako hoću kasnije! Ovo je jedan od retkih projekata na koji moram u potpunosti da se koncentrišem i ne mogu da ga radim bilo kada.

 photo IMG_4849-net.jpg

Maito šal, od japanskog prediva, započet i ostavljen, ali ne i zaboravljen!

 photo IMG_4853-net.jpg

Prolećne čarapice, radjene prvo kao probne, mešanjem u ravnim delovima glavne boje sa belom… Isplela sam jednu manju od pamuka, na iglama 3mm, oprala je i nosila nekoliko sati po kući 🙂 Onda sam je izmerila, videla šta je višak, preračunala se i započela novi par na iglama 2.25mm. Biće super ! 😉 Sad još samo treba isplesti drugu čarapu…

 photo IMG_4856-net.jpg

U sledećem postu – još završenih radova!

3 thoughts on “mart – tri džempera, dva šala i čarape – u toku

Ostavite odgovor

