Epizoda 4


Nadam se da ce vam se dopasti – svih 15 minuta 🙂
Volela bih da mi javite utiske, o cemu biste voleli da pricam vise, da dajem vise preporuka, da pricam sporije, brze …

NOVO: snimak je ponovo postavljen na Youtube, u boljem kvalitetu, nadam se da ce se i ovde primetiti.

Sta sam pomenula u videu:
Prediva Alisa
Vunice i Pletiva

My Grandmother Knitting – knjiga
Vogue Knitting – casopis

Moj Ravelry profil, gde mozete naci vise info o materijalima i uputstvima.
Akcija tajnog slanja na Ravelry-ju.

9 thoughts on “Epizoda 4

  1. mamaasparagus kaže:

    Baš si medena 😉
    Sviđa mi se video, sviđaju mi se radovi. Samo naprijed!
    Ja bi recimo voljela čuti kad si počela plesti, tko te naučio, što najviše voliš plesti – predmeti i koja ti je najdraža vunica ili vrsta materijala. Najdraže boje,…

  2. Bojana kaže:

    Zdravo 🙂
    Ja sam Bokica, citam te vec neko vreme, prvi put ostavljam komentar, pa ko velim, red je da se predstavim 🙂
    Uzivam citajuci tvoj blog, jako lepo prenosis svoje znanje. Pomalo strikam i heklam, pa ti spremam i pitanjca neka… Super je video, kao i ostrikane stvari. Lepo pricas, jako nezno, obuzme me neka blagost u dusi 🙂 Ko neka lepa pitica sa jabukama i cimetom… bas tako …
    Ostani vesela, pozitivna…
    Sve najbolje zelim!
    Bojana

    • magrit kaže:

      Draga Bojana, hvala ti na ovim predivnim recima! Nadam se da cu te podstaci da i ti napravis blog i pokazes nam sta sve lepo pravis. Mmmm, pita sa jabukama i cimetom …. 🙂

Ostavite odgovor

