moje iskustvo: android prelazak sa verzije 4.1.2 na 4.2.2

Pre nekog vremena odlučila sam se da se upustim u avanturu, i instaliram novi sistem na moj telefon.
Dva meseca sam se mislila i nećkanja, i na kraju se odlučila zahvaljujući iskustvu „ma namestiću te ja da radiš, ne zvala se ja Maja„…. a i zovem se tako 🙂

Pri rešavanju problema sa programima i računarima, vodim se sa 4 pravila:
– pametnija sam od mašine, ali – ako je došlo do greške, pogrešila sam ja, a ne mašina
– slobodno psuj, niko u toj situaciji neće misliti da si loša ženska
– resetovanje računara/komponenti često rešava sve probleme

Pre nego što se odlučite treba da znate da, ukoliko sami instalirate novu verziju, to verovatno briše garanciju koju imate, te se dodatno raspitajte. Ako je telefon pod garancijom, odnesite u ovlašćeni servis i raspitajte se i tamo.
Ako garancije nema … obezbedite sebi slobodno popodne, po mogućstvu sa slobodnom večeri.
Pitajte se još jednom da li znate šta radite.

Telefon prvo mora da se „rootuje“. Kako da to uradite? Pretražite Google sa „how to root …“ pa naziv vašeg telefona.
Za samu instalaciju pretražite u obliku „Install Avatar Jelly Bean 4.3 Nightly ROM for …“ i dodajte model vašeg telefona.
Novi sistem koji sam instalirala je zapravo Avatar.
Na njihovom sajtu ćete naći, u formi tabele po telefonima, najnovije verzije sistema.

Za moj telefon to je tada bio 3.3.1 Nightly. Uz sistem treba instalirati i odgovarajuće Google Aplikacije, inače od gmaila ništa neće biti. Sada bi to trebalo da ide zajedno, ali obratite pažnju.
Oprez! brojke navedene u Avatar verziji ne poklapaju se sa brojkama android sistema – zato pažljivo pogledajte tabelu, u jednoj koloni je android verzija, a u drugoj avatar verzija.

Ipak ! – desilo se to da je jedna od prvih poruka na telefonu bilo obaveštenje da je sistem doživeo „crash“, i nije hteo dalje ni da makne !

Zato sam potražila raniju verziju, i instalirala android avatar-2.15b, sa pripadajućim googleapp. Sve je lepo radilo, ali !!
Dešavalo se da telefon zaspi dubokim snom, iz čega je moglo da ga probudi samo vadjenje baterije.
Ipak, ukoliko me u toku tok sna neko pozove, on čuje zvono telefona, ali ja ništa.
Zato je bilo vreme za „reset“ i to je, srećom, rešilo i ovaj problem.
Zatim je usledio i „update“ na verziju Avatar Nightly 3.3.1.
Kao što sam rekla, ta brojka se ne poklapa sa brojkom u verziji androida, koja je sada 4.2.2.
Vidim da postoji avatar verzija 5.0.3, ali je ona za android verziju 4.4, a dok ne čujem kako to sve radi…

I ?
Zadovoljna sam.
Prednosti:
– menjanje izgleda
– definisanje koliko ikonica moze da stane na ekran
– skrivanje naziva ikonica, te time mnogo vise mesta i sadržaja
– mogućnost da se ekran rotira i dok vidite samo početni ekran

Meni se čini i da brže radi…

Kakva su vaša iskustva?

I jašta – u ovo se upuštate na svoju odgovornost!
Nemojte posle da me zovete i da mi se žalite da telefon ne radi, lepo sam vas upozorila na početku!

4 thoughts on “moje iskustvo: android prelazak sa verzije 4.1.2 na 4.2.2

  1. Viktor kaže:

    Posle svega ovoga i onoga što se meni dešava sa mojim androidom imam bolju soluciju za bolji sistem. iOS ili Windows 8! Kad sam uzimao sadašnji telefon razmišljam se ja za lumiu ili ovaj(oba bila po dinar) i reko ma daj windows bolje android….. Ala sam se zeznuo. Vidim sad svi hvale lumiu na sva usta ko da je iphone.

  2. nin kaže:

    Mene sad muke muče koji novi telefon kupiti. Android, WP, iOS, pa kad skontam koju platformu onda koji konkretno telefon iz ponuđenih.
    Postaje zasebna nauka i istraživanje od par mjeseci nešto što je ranije bilo moguće riješiti u par dana i bez puno mozga. 😀

    • Viktor kaže:

      Moji predlozi su ili lumia tj. nokia wp ili iphone. Iskreno ja sam govorio da je android čudo, da sve radi da ovo i ono. Sve sam bežao prema njemu zbog činjenice da je windows i ako ga koristim najgora glupost koja može da se ubaci na komp. U varijanti imao bih ja apple ali mi je skup. Ispostavilo se da win 8 i ios imaju više prednosti nad androidom nego što imaju mana. Da iphone jeste skup ali živci su mi još skuplji. Win 8 radi odlično na svim telefonima bez obzira da li je onaj od 100 ili onaj od 600 €

Ostavite odgovor

