Instagram sept ’13

Sviđa mi se ovakav mesečni presek …
Toliko mi se sviđa da ću tako nastaviti i sa svim drugim temama, pa će neko vreme na ovom blogu ići mesečni izveštaj i za pletenje, i fotografiju, i … pa sve ostalo. Za one koji žele da ostanu u dnevnim izveštajima, mogu me pratiti na FB ili Instagramu.

Pa da krenemo od početka….

Bili smo na Bajskulturi, o čemu sam više pisala ovde.

Biljke prelepo rastu na terasi ! Prestale su vrućine, i njima to prija.

Plela sam, o da. Počela sam 3 para čarapa, od čega su jedne gotove, druge još mic, a treće na početku.

Jedu se brusnice … ko bombonice su mi 🙂

Huh, nebo je bilo promenljivo, u sekundama…

I bili smo u Zagrebu ;), povodom Festivala Organ Vida:

Ali smo radili mnogo toga drugog ;), recimo vozili bicikla po Jarunu …

Obilazili mesta kao i svi turisti, videli mnoooogo Japanca…

Mnoooogo dobro jeli u Mek Per’s-u…. (ja sam jela tortilje, ludilo dobro !)

A oduševili smo se i Beogradskim zalaskom sunca, pre neki dan…

One thought on “Instagram sept ’13

Ostavite odgovor

