bela, heklana, tasna

Uvek leti treba bela tašna, zar ne?
I mislim ja, što da je kupujem, kad mogu da je napravim…

Jesam, napravila sam je 🙂 I zadovoljna sam, uvek sam htela da iskoristim negde tu „kokodil“ mustru. Heklano, sa 3mm heklicom, da bi bila čvršća i da je ne bih, ne nikako!, postavljala.

Držaće lep oblik, jer ionako sve stvari nosim u njihovom neseseru. Ušila sam i dugmiće. Ali su me prsti baš boleli. Ko mi kriv kad hoću da pravim tašnu, a ne pravim pauze.

I eto, posle 523 metara duple niti, i to pamuka koje mi je dala mama, a negde je iz Aleksandrije .. o da, Egipta, iz 1968.:)

6 thoughts on “bela, heklana, tasna

Ostavite odgovor

