šal, val, gotov !

A kako je dobro ispao !
Jako sam zadovoljna 🙂

sal val 2

Hvala i Vidi koja mi je poklonila ovo uputstvo ! 🙂
Reč je o Aranami šalu, dizajnerke Olge Buraya-Kefelian.

sal val 1

Ideja je baš interesantna, inspirisana talasima – na japanskom jeziku „aranami“ znači „burno more“ ili „razbesneli talasi“. Samo, ja ne bih vezala te negativne pojmove za ovo delo 🙂

sal val 3

Napokon sam predivo koje sam bojila prošle godine upotrebila za neki projekat za mene :). To su dve boje zeleno… tirkizno i svetlo zeleno. Siva je Troitsk Lux. Igle, 3mm. Ukupno materijala, oko 120gr.
Uputstvo sam malo promenila… ono predlaže da se svaki talas radi posebno, i time kida nit. No, ja sam radila sa dva klupka, tako da sam ovo smanjila. Na kraju sam dodala i dva reda, kako bi ivica bila bolja.

O rastegljivosti ivice pri završavanju ima mnogo rasprave. Evo da dodam i to da sam u ovom slučaju plela sa iglama 3mm. poslednji red uradila na iglama 4mm, i završila sa iglom 6mm, i mogu reći da sam tek tu bila zadovoljna.

4 thoughts on “šal, val, gotov !

Ostavite odgovor

