Mixa kozmetika

Pre nekoliko meseci na naše tržište stigla je Mixa kozmetika – sigurno ste primetili ako ste bili u Lilly ili DM, imaju posebne police.

Mixa

Preporučeno mi je da probam neke kreme protiv crvenila lica, te sam se, pomalo šokirana nekim cenama i natpisima na pakovanju, odlučila za Mixa kremu. Ne mogu reći da vidim rezultate, jer, ipak je prošlo manje od mesec dana da je koristim. Ipak, krema je lepa, bez nekog posebnog mirisa, lepo upija, i nemam osećaj da mi smeta kad su ovako vreli dani. Ono što sam primetila je da, kad je namažem i oko očiju, nemam neki blesav osećaj zategnutosti i natečenosti u isto vreme, koji biva kad je vruće … 🙂

Zato sam iskoristila sniženje u Lilly-ju i kupila još jednu kremu (rok je do 2016. 🙂 ), i kremu za telo. Ako ste iskoristili sniženje, super. Ako niste, pa dobro, i nije neko ludo sniženje, po 100-200 din po proizvodu ;). Mislim da je sada redovna cena ove kreme oko 700din. To što na nekim pakovanjima ima oznaku CC+, a na drugima ne, nema nikakve veze, sve je to isto.

Ostavite odgovor

