Ćebence za bebu

Pre nekog vremena, napravila sam ovo heklano ćebence, za dečaka-bebu. Kako smo u posetu otišli tek pre neki dan, sram nas bilo, evo i slika ovde.

bebi cebence plavo belo 2

Heklano je od kombinacije Patons (belo i plavo) i Jelke (žuto), heklicom 3 i 3,5mm.
Tu sam isprobala i novu Addi heklicu od 3mm, jako sam zadovoljna !
Vrlo jednostavno, niski i visoki stubići … a iskoristila sam ukupno 135gr, za dimenziju oko 60x60cm.

bebi cebence plavo belo 3

Mama je zadovoljna, beba takodje, a meni srce puno kada je bio i uvijen u ćebence 🙂

 photo MM-iseceno.jpg

6 thoughts on “Ćebence za bebu

Ostavite odgovor

