Kikinda WebBiz

… na kome smo za vikend bili i mi 😉

Zapravo, moram na početku da priznam da je sada teže pisati blog post, nakon što sam saznala koliko je lako fotografisati telefonom, staviti na Instagram, on stavi na FB i Tumblr, time ode na Twitter… i gotovo.

Fotkalo se mnogo, mnogo, što aparatima što telefonim. Interesantno je kako su svi ljudi na ovom skupu opušteni po tom pitanju, i niko se ne krije od fotografisanja.

 photo IMG_2725-blog.jpg

Još fotografija možete pogledate na FB stranici KikindaWebBizForum, par kod mene na Instagramu, ili kod Lensflera na blogu, uskoro 🙂

 photo IMG_2802-blog.jpg

Predavanja su bila zanimljiva, a najprijatnije od svega je bilo sedeti u parku i slušati šta ko ima da kaže ili doda iz publike.

 photo IMG_2709-blog.jpg

Organizatori su bili sjajni, a najviše mi se dopalo to što su nam omogućili obilazak Kikinde, sa vodičem. Tako smo obišli i simpozijum Terra. I tu moram da priznam da nisam baš neki ljubitelj terakote, ali dela koja sam tamo videla promenila su moje mišljenje.

 photo IMG_2748-blog.jpg

Zatim smo prošli kroz centar Kikinde, jako prijatno okurženje za koje je projekat rekonstrukcije dobio Oktobarsku nagradu 1985. Mada, mislim da su van toga i nove male piramidice pune cveća, koje su me oduševile !

 photo IMG_2699-blog.jpg

Nezaobilazno je bilo i posetiti Narodni Muzej i Kiku – ženku mamuta pronadjenu tokom iskopavanja gline. Na slici je rekonstrukcija, a unutar Muzeja nalaze se pravi ostaci, kao i stalna postavka. Mi smo odgledali i 3D film 🙂 Namerno na slici nema osobe pored, te otidjite sami i divite se tim dimenzijama !

 photo IMG_2760-blog.jpg

Na kraju ture osetili smo želju za sladoledom … podelili tu misao sa dvoje ljudi, ali kad smo krenuli u potragu, sve više i više ljudi nam se pridruživalo ! :). Po preporuci, otišli smo u poslastičarnicu „Korzo“ … u kojoj je već bila gužva i izbor ukusa da vam pamet stane :). Ja sam uzela vanila, čokolada i „poljubac! :). Cena za takva dva sladoleda, preliv, i veliki slatki kornet – 240 din !! Ukus je odličan, nije onako prepun gustine… Apsolutna preporuka, vecera nije bila potrebna posle 🙂

 photo IMG_2758-blog.jpg

Možda je najveći utisak na posetioce ostavio početak drugog dana, kada nas je u parku dočekao pravi fruštuk ! Sirevi, kiflice, lenje pite, pite sa krompirom, pite sa čvarcima, mokrinjski sir sa ovim i sa onim …

 photo IMG_2782-blog.jpg

Eto, ako vam je nekog popodneva dosadno, otidjite do Kikinde. Sat i po kolima, pa na kafu i sladoled, i opuštenost – kako je D. primetio, svi voze biciklo maaaalo brže nego što bi hodali :).

 photo IMG_2776-blog.jpg

5 thoughts on “Kikinda WebBiz

Ostavite odgovor

