ciklama dzemper – gotov

Da, gotov 🙂
Tanko predivo, igle 3mm, činilo se da uzima mnogo vremena.

cyclamen sweater

Ali sve što se napravi od tankog prediva, izgleda dobro :), tako da ne žalim utrošeno vreme. Rukave sam ponovo radila odozgo, i parala 3 puta dok nisam bila zadovoljna.

Džemper je inače prvobitno kupljen u prodavnici Ivković, uz drugarsku impulsivnu kupovinu. Kad sam shvatila da mi baš i ne stoji, uz impulsivne pletačke želje, poparala sam ga. Predivo je poprilično kvalitetno, te sam bez problema isplela džemper Thermal… E kad sam shvatila da baš i nije praktičan za nošenje sa dubljim izrezom, odlučila sam da ga poparam do pola i prepravim.

I sad… zbog toplih vremenskih prilika samo jedna foto. Brzo će jesen, o da… 🙂

Ostavite odgovor

