washi-tape

Prvo, hvala MaliIv na informaciji da se ove slatke trakice mogu naručiti preko FB strane Srećno Dugmence. Dugo sam gledala, čekala, neke cik-cak ili slično… I kad su se pojavile, odmah sam naručila.

Sve dodje kurirskom službom, te kad se otpakuje izgleda ovako:

sd 1 photo IMG_2547-blog.jpg

Baš mi je bilo žao da otvorim ovako lepo pakovanje, ali unutra su 2 trakice, pa hajde, moram…

sd2 photo IMG_2555-blog.jpg

Kao sladak dodatak i u skladu sa imenom, u paketiću je i dugmence. Ja sam dobila u obliku belog cvetića 🙂

sd3 photo IMG_2559-blog.jpg

Šta ću s njima još uvek ne znam, ali … ima toliko praznih površina na ovom svetu ! 🙂
I da, blog je malo zapostavljen … magično privlačni kvadratni format slika u ovom postu u skladu je sa mojom povećanom aktivnošću na Instagramu 🙂

3 thoughts on “washi-tape

Ostavite odgovor

