hortenzije

Dugo sam već želela da ponovo imamo hortenzije, ali su mi stalno govorili da ne mogu da rastu u saksiji. A onda u poslednjem broju „Kućnih Majstorija“ pročitam da može, i baš danas slučajno prodjem pored velike cvećare, i vidim ih ! U saksiji !

hortenzije 1

U ovoj cvećari koštaju 350din. Čitam dalje na netu, šta im je sve potrebno … zalivanje, obrezivanje krajem avgusta, kad prestane cvetanje … Mogu da žive godinama, a ako želim plave, da stavim malo aluminijum sulfata, mada će ponovo postati roze čim prestanem. Stavila sam je u deo lodje koji ima malo Sunca ujutru, a popodne je u hladu.

Hortenzije su još jedna lepa uspomena mog detinjstva, pošto smo ih na moru imali one ogromne, od metar širine, svih boja. Podsećaju me na baku, naravno 🙂 Na to što me je kao dete oduševljavalo što se taj veliki cvet sastoji iz više malih, te sam ponekad mogla da ga čupnem i šnalom zakačim za kosu. Sećam se i tih listova … da sam ih jednom bušila priveskom, gledajući da li će da izdrži ! 🙂

hortenzije 2

I ostale biljke lepo napreduju, pu pu !, mada im uopste nije prijao vreli talas pre nekoliko dana. Zato ću uvesti sebi obavezu da ih po takvim danima sklanjam sa dosega Sunca.

muskatle

5 thoughts on “hortenzije

Ostavite odgovor

