limene kutije

Dugo vec nameravam da napisem post o ovoj temi… pa evo moje male kolekcije 🙂

 photo IMG_2410-blog.jpg

 

Sigurna sam da ih ima jos po kuci, za caj, u kuhinji, stoje neiskoriscene, ili pune eksera. Zato sam i napisala u jednom od proslih postova da je sasvim lepo kad vam posle proizvoda ostane ambalaza :). Neka koja moze da se reciklira, ili koristi i dalje. A limene kutije posebno volim, zbog zvuka valjda….

Da krenem od gore, s leva … njeno velicanstvo Atrix, i to limitirano izdanje, koje sigurno i vi imate :), trenutno drzi neke krupne delove za pravljenje nakita. Zatim Impra i Twinings kutije za caj, koje sam maznula od roditelja :), prva sadrzi slicice Sarah Key stare mozda i 30 godina, a druga dugmad sa etiketom koje dobijem uz kupljenu garderobu. Tessori del Oriente, kupljen u Crnoj Gori, gde ga je bilo neke dve godine pre nego u Beogradu :), trenutno nekoriscena. Dr. Pasha – pisala sam o tome pre neki dan, jos uvek je mirisljava sveca unutra 🙂 Fauchon – kutija koju su mi doneli iz Pariza, ali nemam pojma cemu je sluzila :), ali sada sadrzi spajalice. Kutija u obliku skarabeja, poklon od drugarice/koleginice sa fakulteta, sada sadrzi prstenje. Sebastian…. stara, takodje, ali se dobro drzi, kao i snalice 🙂 Zatim, ljubicasta kutija bombona iz DMa, trenutno nekoriscena. Sarah Kay kutijica, verovatno najstarija stvar koji posedujem ! U njoj drzim one male zicane snalice, te je ponekad nosim u tasni. Lush, limena kutijica za sapun, ali sada drzi ciode …

A to da su neke nekoriscene, je samo trenutno stanje 🙂

5 thoughts on “limene kutije

  1. magrit kaže:

    🙂 🙂
    Ups, propustila sam da kazem sta je mala siva, skoro kvadratna 🙂 Iz Maxija, mogu se kupiti 2 u pakovanju za nekih 180 din, pune paljivih bombonica 🙂

  2. Sara kaže:

    Obožavam limene kutijice! Često kupim nešto samo zbog kutije 😉 Tvoja i moja kolekcija sadrže par istih primjeraka. Ja u ovoj od Lusha držim stitch markere.

  3. Natasa kaže:

    Kad sam sada vidjela ovu crvenu Sebastian kutiju, ZNAM da sam i ja imala (nekoć davno) istu takvu… Šta je u njima originalno uopće bilo? Nevjerojatno je kako nam se logotipi i oblici i boje doslovno urežu u pamćenje…

Ostavite odgovor

