Dr. Pasha

Evo opet malo o kozmetici i slatkim mirisima ! 🙂
I to kakvim ! Iz kompanije Dr.Pasha.

Dr. Pasha

Zapravo, pre neki dan videla sam kod Milene divno upakovanu sveću, sa mirisom lavande, i morala da je imam !
Srećom, pa u nekim Lilly prodavnicama ih možete i naći.. ja sam uzela ovu sa mirisima „Summer moments“.
A kad sam videla da imaju i ulje od groždja … pa ko bi tome odoleo !

Dr. Pasha

Cene su ok, za prirodnu i ručno radjenu kozmetiku … sveća košta 365 din, a ulje od groždja 1219 din. Na prvu misao nije baš povoljno, ali mislim da je količina pozamašna. Videćemo kako će se pokazati i koliko će trajati. Za sada ulje mažem na ruke i uživam baš sad u mirisu dok vam ovo kucam 🙂

Oduševljava me zapravo to što nakon što se proizvod potroši, pakovanje ostaje, i to jako lepo. Plus, sveća je od sojinog ulja, te se otopljena može koristiti za negu kože i masažu.

2 thoughts on “Dr. Pasha

Ostavite odgovor

