letnja kozmetika

Pre nekoliko nedelja stajala sam na stanici Zeleni Venac, i čekala bus … bilo je poprilično vruće, ni nalik današnjem vremenu. Kako busa nije bilo, odlučim da odem i malo se osvežim u DM-u u blizini, ali kako sam skoro otišla tamo, došao je prevoz ! Svejedno, ušla sam i zdušno se odlučila za dva „voćna“ proizvoda.

 photo IMG_1747-blog.jpg

Inače mi je neprijatno da u sred radnje otvaram proizvod i mirišem ga, tako da sam to učinila čim sam izašla. I to ovaj sa kokosom… odjednom, vrućina više nije bila tako neprijatna, a navrle su i sve slike sa plaže pre mnogo godina 🙂

Cena je poprilično pristupačna, Balea kokos losion za telo 165din, a Balea šumsko voće gel za tuširanje 189 din. Posle koriščenja mogu da kažem da je ovo zgodno rešenje za leto, onako veselo, neobavezno i sveže.

I nešto što sam nedavno kupila, Magos sapun, pa najavljujem i da ću vam pisati utiske čim ga isprobam 🙂

magos photo IMG_1739-blog.jpg

4 thoughts on “letnja kozmetika

  1. jogazin kaže:

    Njihovi proizvodi uglavnom tako dobro mirišu, ali mi koža posle kupanja ili mackanja ne ostaje bas dugo mirisna. U svakom slučaju, super što mogu da pročitam utiske o novim proizvodima. I jako me zanima sledeći post 🙂

    • magrit kaže:

      Zdravo Zvezdana, potrazi Magos sapune na Facebooku, ili na prodajnim izlozbama u Beogradu. Cene su razlicite za razlicite sapune, ali mislim da je u opsegu 150-250din.

Ostavite odgovor

