Sensa vikend

Još sutra imate vremena da posetite Sensa Ulicu srećnih misli koja se održava u Čika Ljubinoj ulici. Ja sam svratila pre-podne, pa nije bilo gužve. Dobila sam i poklončiće, a vi ih sami otkrijte sutra 🙂

 photo IMG_1661-blog.jpg

Postoje nekoliko tabli na kojima možete ostaviti svoje pozitivne misli … ili uživati u lepo osmišljenim „sobama“.

sensa green

Posle toga, topli sendviči …

Iako sam se u povratku kući skuvala … dočekale su me jagode, pa sredjivanje ovih fotografija … Sve u svemu, jedan veoma lep dan 🙂 Sutra i koncert Depeche Mode … biće sveukupno lep vikend 🙂

5 thoughts on “Sensa vikend

Ostavite odgovor

