mačja posla

Pre nekog vremena došla sam na ideju da obradujem mačke koje žive sa mojim prijateljima i poznanicima.
I evo, divna Katarina Gaj snimila je ove prelepe filmove !
Mislim da sam uspela. Hvala Katarina !

Miju !

 

Kordelija !

 

Ostale lepe Katarinine radove pogledajte na njenom FB profilu, ili blogu, gde piše o mačkama, fotografiji, crta strip, pravi foto radionice, kao i divne romantične, iznova očaravajuće fotografije… ma … svašta vredno !
I da, kod nje sam išla na foto-radionice levitacije, sećate se ?

3 thoughts on “mačja posla

  1. O. kaže:

    Odlicna muzika, odlicna kamera i slatki manekeni! Cestitke autorki, na ovako lepim filmicima! Ali ja kao dog-person zahtevam i jedan sa kucama.

Ostavite odgovor

