brzo pletenje, kako je bilo

Kao što je i bilo najavljeno, juče je održano takmičenje u brzom pletenju, u organizaciji i ispred prodavnice „Bumbar i Kona„.

knitting competition 07

Zaista sam bila prijatno iznenadjena kada su me pre nekoliko dana pozvali da budem žiri. Pomalo sam se i pitala šta žiri tu i treba da radi, jer mislim da ovako nešto još nije bilo organizovano kod nas.

knitting competition 09

Ali, društvo je bilo sjajno, atmosfera se brzo opustila, a čim je krenulo i pletenje, sve je bilo mnogo lakše 🙂

knitting competition 04

Sve takmičarke su dobile po klupko „Kroha“ prediva i bambus igle, nanizale 40 petlji, i plele 30 min.

knitting competition 05

Naravno, usput je bilo zabavno, uz priču i razmenu ideja, a redovi su brzo rasli. Meni je bilo jako zanimljivo da vidim kako tako vrsne pletilje pletu, kako nijedna ne plete na isti način, ne drži isto igle ili nit oko prsta.

knitting competition 03

Nakon pola sata, prebrojali smo ispletene redove, i saopštile rezultate. Bilo je tu različitih rezultata, od 7 do 35 redova :), ali sam sigurna da je to ovde bilo manje važno.

knitting competition 02

I jeste, bilo mi je milo što su me pitale za Gemini majicu, i kako sam to uradila 😉

knitting competition 08

Da pomogne u fotografisanju, bio je tu i Lensfler, ali nije bio jedini muškarac. Mnogi prolaznici obradovali bi se što nas vide na okupu, mnogi su se prisetili kako i oni to znaju da rade, a bilo je i simpatičnih dobacivanja.

knitting competition 06

Uskoro će u ovoj prodavnici imati i sniženje zimskih prediva, te ih svakako posetite. Ukoliko me vidite ovih dana, podsetite me da vam dam i njihove kupone za popust 🙂

knitting competition 01

6 thoughts on “brzo pletenje, kako je bilo

  1. Gordana kaže:

    Sjajno, posebno me raduje dama sa sesirom,
    profesorka Vera koja ima zlatne ruke i istu takvu dusu.
    Utabala mi je neke zivotne puteve svojim savetima 🙂
    Zelim vam jos veci odziv u sledecem okupljanju 🙂

Ostavite odgovor

